Garantie
Uiteraard doe ik mijn uiterste best om jouw bestelling in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt dien je binnen een termijn van twee maanden na ontvangst van het artikel contact met mij op te nemen.
Als het gebrek binnen de garantie valt dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@ukkiebabydesign.nl. Uiteraard is het mijn streven om samen tot een gepaste oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.